Voor de lancering van The Last of Us nam HBO Max metrostation Beurs volledig over. Van corridors tot perrons: iedere reiziger kwam direct in de post-apocalyptische sfeer van de serie terecht. Met een mix van digitale full motion en indrukwekkende stickers werd de spanning van de serie voelbaar in het hart van Rotterdam.

Doelstelling: HBO Max wilde de lancering van The Last of Us met maximale impact en beleving communiceren naar een jong stedelijk publiek.

Aanpak: Metrostation Beurs werd volledig overgenomen met digitale full motion content, corridor- en platformbestickering, roltrapbestickeringen en meer dan 500 m² aan reclameoppervlak.

Resultaat: Reizigers stapten letterlijk de wereld van The Last of Us binnen. De campagne zorgde voor hoge attentiewaarde en creëerde buzz op sociale media.

INFO

Credits

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Facts & Figures

No items found.