Over CSDM

Experience online. Out of home.

CS Digital Media is specialist in Digital Out of Home (DOOH) en biedt een premium netwerk van digitale grootformaatschermen in de metro’s van Amsterdam en Rotterdam. Met meer dan 1000 strategische media posities en een bereik van 8 miljoen reizigers per week, helpen wij merken om hun boodschap effectief en impactvol te communiceren in de drukste vervoersknooppunten van Nederland.

Ons verhaal

Missie

Wat wij doen

Voor wie

Groot bereik, slimme segmentatie

Dankzij onze kennis van het openbaar vervoerpubliek en geavanceerde media- bereiksystemen, weten we precies hoe we doelgroepen kunnen segmenteren. Dit maakt campagnes relevanter, gericht en meetbaar effectief. Zo helpen we je als adverteerder om tegen het budget een groot bereik binnen een breed publiek te realiseren, en zo een hogere conversie en merkherkenning te behalen.

Klaar om jouw merk zichtbaar te maken in het hart van je doelgroep?
Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Onze USP's

01

In-house technologie

We ontwikkelen onze software zelf. We zijn we niet afhankelijk van externe partijen. Geen afhankelijkheid, wel maximale flexibiliteit.

01

Groot bereik

Wij zijn de enige exploitant met een 100% Full Motion-inzetbaar DOOH-netwerk in metropoolregio's Amsterdam en Rotterdam-Den Haag. Daarmee bestrijken we ruim twee derde van de Randstad en bedienen dagelijks een zeer groot en divers publiek.

01

Captive audience

In de context van digitale buitenreclame in de metro betekent een captive audience dat adverteerders zo goed als zeker zijn van de aandacht van een doelgroep. Een captive audience kan namelijk niet of nauwelijks wegkijken of zich snel verplaatsen.

01

Sterk in jonge doelgroepen

GenZ en millennials zijn bovengemiddeld vertegenwoordigd in onze metronetwerken, waardoor merken deze waardevolle, stedelijke early adopters optimaal bereiken.

01

Slimme integratie van data en technologie

Met onze full-service aanpak combineren we realtime verkeers-, weer- en locatiedata met creatieve content en programmatic buying, zodat campagnes slimmer én effectiever worden ingezet.

01

Verbinding met online marketing

Met ons Oohrder-concept koppelen we DOOH naadloos aan online campagnes (Cost-per-Sale, Cost-per-Click, Cost-per-Lead), waardoor fysieke en digitale media elkaar versterken.

01

Inspelen op de customer journey

Onze netwerken zijn strategisch gepositioneerd om relevante doelgroepen te bereiken op dát moment dat het er onderweg toedoet.

01

Flexibele inzet

Van programmatic inkoop en full-motion video tot interactieve formats - we bieden de complete range aan DOOH-mogelijkheden, met spotlengtes en formaten die je zelf bepaalt.

Onze USP's

01

In-house technologie

We ontwikkelen onze software zelf. We zijn we niet afhankelijk van externe partijen. Geen afhankelijkheid, wel maximale flexibiliteit.

01

Groot bereik

Wij zijn de enige exploitant met een 100% Full Motion-inzetbaar DOOH-netwerk in metropoolregio's Amsterdam en Rotterdam-Den Haag. Daarmee bestrijken we ruim twee derde van de Randstad en bedienen dagelijks een zeer groot en divers publiek.

01

Captive audience

In de context van digitale buitenreclame in de metro betekent een captive audience dat adverteerders zo goed als zeker zijn van de aandacht van een doelgroep. Een captive audience kan namelijk niet of nauwelijks wegkijken of zich snel verplaatsen.

01

Sterk in jonge doelgroepen

GenZ en millennials zijn bovengemiddeld vertegenwoordigd in onze metronetwerken, waardoor merken deze waardevolle, stedelijke early adopters optimaal bereiken.

01

Slimme integratie van data en technologie

Met onze full-service aanpak combineren we realtime verkeers-, weer- en locatiedata met creatieve content en programmatic buying, zodat campagnes slimmer én effectiever worden ingezet.

01

Verbinding met online marketing

Met ons Oohrder-concept koppelen we DOOH naadloos aan online campagnes (Cost-per-Sale, Cost-per-Click, Cost-per-Lead), waardoor fysieke en digitale media elkaar versterken.

01

Inspelen op de customer journey

Onze netwerken zijn strategisch gepositioneerd om relevante doelgroepen te bereiken op dát moment dat het er onderweg toedoet.

01

Flexibele inzet

Van programmatic inkoop en full-motion video tot interactieve formats - we bieden de complete range aan DOOH-mogelijkheden, met spotlengtes en formaten die je zelf bepaalt.