Netwerken

CS Digital Media is specialist in Digital Out of Home (DOOH) voor de ‘consumer on the move’. Met meer dan 1.000 premium digitale schermen, inzetbaar met Full Motion Video, op strategische locaties bieden we adverteerders digitale belevingen die merken zichtbaar maken en aansluiten bij de context, locatie en doelgroep.

DOOH-metronetwerk in de metropoolregio amsterdam

Bereik wekelijks miljoenen reizigers met de effectieve en flexibel inzetbare High Impact en High Volume metronetwerken in de metropoolregio Amsterdam.

Campagnes kunnen massamediaal en gesegmenteerd naar doelgroep en/of met een POI en/of POS-propositie ingezet worden. Plaatsing van de schermen is gebaseerd op heatmaps van de loopstromen en wachtgebieden van de reizigers. Het netwerk bestaat voor 78 procent uit schermen op wachtposities.

High Volume
o Het Amsterdamse High Volume netwerk onderscheidt zich niet alleen door het grote aantal schermen (246 schermen), maar valt ook op door het grote aantal locaties (37) verspreid over de metropoolregio;
o Flexibele spotlengtes tussen 5 en 30 seconden, programmeerbaar via DSP’s. Zo stem je de weergave af op tijdstip, dagdeel of zelfs op specifieke events rondom het station;
o Programmatic inkoop: met behulp van programmatic technologie is een gevarieerd aantal doelgroepen time based, location based weertype en/of event based te targeten.


High Impact
De High Impact schermen (6-12 m²) vormen het paradepaardje van het netwerk. Alle schermen zijn volledig digitaal en programmatic aan te sturen. Het gaat om een gevarieerd aanbod van 31 reclamevlakken op zeven stations waarop altijd impactvolle full motion content draait. In de centrale verdeelhal van Amsterdam Centraal trekken vier opvallende ronde schermen (360’s) de aandacht van diverse doelgroepen

246
Schermen
4min
+
Verblijfstijd
4.4m
+
Reizigersaantal
37
Locaties

o   360°-ronde en 6-12 m² Led walls op de Noord/Zuidlijn en andere drukbezochte transferpunten. Deze full-motiondisplays zijn niet te missen en zijn ideaal voor storytelling, videolanceringen en station domination;
o   Strategische positionering in wachtruimtes en instappunten: reizigers staan stil bij roltrappen en schermen, waardoor een boodschap gegarandeerd de aandacht krijgt.

DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag

Meer schermen, nieuwe locaties, optimaal bereik.

Het DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag heeft een metamorfose ondergaan. Dit volledig gedigitaliseerde netwerk van 285 schermen (variërend van 75” tot 86”) biedt adverteerders de mogelijkheid om miljoenen passagiers te bereiken op 64 metrostations. Het netwerk bestaat voor 87 procent uit schermen op wachtposities. De geografische spreiding is flink toegenomen; van Spijkenisse tot Den Haag en van Capelle aan den IJssel tot het strand van Hoek van Holland. Overal zijn nieuwe schermen te vinden voor optimaal bereik in de juiste doelgroep

285
Schermen
3min
+
Verblijfstijd
4.9m
+
Reizigersaantal
64
Locaties

De schermen (variërend in grootte van 75’’ tot 86’’) zijn strategisch geplaatst op de drukste Rotterdamse stations. Locaties als Rotterdam Centraal, Beurs en Blaak zijn knooppunten waar dagelijks tienduizenden reizigers passeren.

Giant Formats

Giant Formats: extreme zichtbaarheid, midden in de stad.

Met Giant Formats biedt CS Digital Media adverteerders de mogelijkheid om groots en onmiskenbaar aanwezig te zijn in het hart van Amsterdam en Rotterdam. Deze grootformaat posities, variërend van 25 m² tot meer dan 500 m², combineren digitale schermen met hoogwaardige bestickering op drukbezochte metrolocaties. Van complete station dominations tot opvallende 3D-objecten: Giant Formats zijn ontworpen voor merken die écht impact willen maken.

50
+
Giant Formats
100
%
Share of Time
500
m2+
Formaat
100
%
Takeover
0
%
Distraction

De locaties worden zorgvuldig geselecteerd op basis van zichtbaarheid, voetgangersdichtheid en creatieve potentie. Denk aan plekken als Amsterdam Centraal, Rokin, Vijzelgracht en Rotterdam Centraal, Beurs en Blaak. Doordat deze posities een groot deel van het jaar leeg zijn, creëren campagnes automatisch een exclusieve, highattention omgeving.