Netwerken
CS Digital Media is specialist in Digital Out of Home (DOOH) voor de ‘consumer on the move’. Met meer dan 1.000 premium digitale schermen, inzetbaar met Full Motion Video, op strategische locaties bieden we adverteerders digitale belevingen die merken zichtbaar maken en aansluiten bij de context, locatie en doelgroep.

Metronetwerk Amsterdam
DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Amsterdam
Campagnes kunnen massamediaal en gesegmenteerd naar doelgroep en/of met een POI en/of POS-propositie ingezet worden. Plaatsing van de schermen is gebaseerd op heatmaps van de loopstromen en wachtgebieden van de reizigers. Het netwerk bestaat voor 78 procent uit schermen op wachtposities.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk?
High Volume
Het Amsterdamse High Volume netwerk onderscheidt zich niet alleen door het grote aantal schermen, maar valt ook op door het grote aantal locaties verspreid over de metropoolregio.
Flexibele spotlengtes tussen 5 en 30 seconden, programmeerbaar via DSP’s. Zo stem je de weergave af op tijdstip, dagdeel of zelfs op specifieke events rondom het station.
Met behulp van programmatic technologie is een gevarieerd aantal doelgroepen time based, location based weertype en/of event based te targeten.
High Impact
De High Impact schermen (6-12 m²) vormen het paradepaardje van het netwerk. Alle schermen zijn volledig digitaal en programmatic aan te sturen. Het gaat om een gevarieerd aanbod van 31 reclamevlakken op zeven stations waarop altijd impactvolle full motion content draait. In de centrale verdeelhal van Amsterdam Centraal trekken vier opvallende ronde schermen (360’s) de aandacht van diverse doelgroepen
360°-ronde en 6-12 m² Led walls op de Noord/Zuidlijn en andere drukbezochte transferpunten. Deze full-motiondisplays zijn niet te missen en zijn ideaal voor storytelling, videolanceringen en station domination
Reizigers staan stil bij roltrappen en schermen, waardoor een boodschap gegarandeerd de aandacht krijgt.
metronetwerk Rotterdam-den haag
DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag
Het DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag heeft een metamorfose ondergaan. Dit volledig gedigitaliseerde netwerk van 285 schermen (variërend van 75” tot 86”) biedt adverteerders de mogelijkheid om miljoenen passagiers te bereiken op 64 metrostations.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk?
DOOH-metronetwerk in de metropoolregio Rotterdam-Den Haag
Het netwerk bestaat voor 87 procent uit schermen op wachtposities. De geografische spreiding is flink toegenomen; van Spijkenisse tot Den Haag en van Capelle aan den IJssel tot het strand van Hoek van Holland. Overal zijn nieuwe schermen te vinden voor optimaal bereik in de juiste doelgroep.
De schermen (variërend in grootte van 75’’ tot 86’’) zijn strategisch geplaatst op de drukste Rotterdamse stations. Locaties als Rotterdam Centraal, Beurs en Blaak zijn knooppunten waar dagelijks tienduizenden reizigers passeren.
Grootformaat met impact
Giant Formats
Met Giant Formats biedt CS Digital Media adverteerders de mogelijkheid om groots, extreem en onmiskenbaar aanwezig te zijn midden in de stad.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk?
Giant Formats
Deze grootformaat posities, variërend van 25 m² tot meer dan 500 m², combineren digitale schermen met hoogwaardige bestickering op drukbezochte metrolocaties. Van complete station dominations tot opvallende 3D-objecten: Giant Formats zijn ontworpen voor merken die écht impact willen maken.
De locaties worden zorgvuldig geselecteerd op basis van zichtbaarheid, voetgangersdichtheid en creatieve potentie. Denk aan plekken als Amsterdam Centraal, Rokin, Vijzelgracht en Rotterdam Centraal, Beurs en Blaak. Doordat deze posities een groot deel van het jaar leeg zijn, creëren campagnes automatisch een exclusieve, highattention omgeving.
Waarom Giant Formats:
- Volledige visuele dominantie op A-locaties in de stad;
- Combinatie van digital en print, inclusief 100% Share of Time op schermen;
- Ideaal voor storytelling, lanceringen of sociale contentcreatie;
- Uniek alternatief voor steigerdoeken en billboardcampagnes.
RAI Amsterdam
Vergroot je zichtbaarheid op de RAI Amsterdam
Een succesvolle beursdeelname op de RAI Amsterdam begint met zichtbaarheid. Met gerichte campagnes vóór, tijdens én na het event vergroot je jouw bereik en impact bij de juiste doelgroep.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk?
Campagnes op maat voor maximale impact
Wij helpen je jouw boodschap zichtbaar te maken op de juiste plek en het juiste moment. Ons Digital Out of Home (DOOH) netwerk volgt de routes van bezoekers – van aankomst op Schiphol tot het betreden van de beursvloer – zodat jouw merk overal opvalt.
Ons Digital Out of Home-netwerk dekt strategische high-traffic locaties, waaronder:
- Schiphol Airport - de eerste indruk bij internationale bezoekers
- Metrostations rond de RAI - onderweg naar het event
- Hotels in de omgeving - zichtbaarheid bij congresgangers
- De RAI Amsterdam - direct impact op de beursvloer
We denken mee over de juiste timing, locaties en creatieve invulling. Of het nu gaat om naamsbekendheid te vergroten of bezoekers naar je stand trekken; we zetten jouw doelen centraal in een campagne op maat.
.avif)
.avif)



-lpr.avif)
.jpg)




.avif)


