Adidas koos voor pure impact met de lancering van de adizero EVO SL op de Vijzelwall. Dit digitale canvas van 136 m² in hartje Amsterdam bracht de snelheid en energie van het nieuwe model tot leven. Een iconische locatie waar merk, product en stad in één krachtig beeld samenkwamen.

Doelstelling: adidas wilde de snelheid en innovatie van de nieuwe adizero EVO SL hardloopschoen krachtig in de markt zetten.

Aanpak: De iconische Vijzelwall in hartje Amsterdam, met een oppervlak van ruim 136 m², werd ingezet als digitaal canvas waarop de energie van de schoen met dynamische visuals tot leven kwam.

Resultaat: Het merk kreeg maximale zichtbaarheid op een toplocatie, waardoor de lancering werd geassocieerd met snelheid, innovatie en urban lifestyle.

INFO

Credits

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Facts & Figures

No items found.